mag je voetbalsupporters weigeren op basis van hun woonplaats en kledingcontrole houden? Prevaleert veiligheid dan boven art1?

ik lees steeds vaker dat bij voetbalwedstrijden supporters geweigerd worden obv woonplaats en er zelfs bij het stadion kledingcontroles uitgevoerd worden om te zien of je geen shirt of tatoeages van de andere partij hebt. Mag dat zomaar? hoort dit niet bij de vrijheid van meningsuiting? hoe ver mag je gaan bij zoiets?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

De burgemeester van een stad kan bepalen dat in belang van de veiligheid supporters worden geweigerd.