700 KORTE FILMPJES

Je leert alle voetbaltechnieken: dribbels, trucjes, schijnbewegingen,...
Een bal en een klein speelterrein volstaan.

Toegevoegd na 37 seconden:
http://www.voetbalhuiswerk.be/home.php?fm=1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankuwel voor het handige antwoord heb allemaal nieuwe schijnbewegingen geleers

Andere antwoorden (2)

het is simpel. gewoon googlen en youtube en je vindt een heleboel. echter is het belangrijkste zelf oefenen en trainen. dus ga lekker veel buiten voetballen. maar eventueel kan je ook naar soufiane touzani kijken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk op de website van Voetbal Trucjes Leren, hier staan talloze voetbaltrucs op van Freestyle trucjes en Panna trucjes tot aan Veldvoetbal trucjes.