Kan ik op de Nederlands TV ergens België - Turkije kijken ?

Op welke zenders worden dit uitgezonden ?

Welk kanaal van de Belgische TV en mogelijk op een nederlands kanaal ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Het komt op ketnet/ canvas. De uitzending begint om 20:30, de wedstrijd zelf begint om 20:45 en de uitzending is afgelopen om 22:55
hoop dat je hier wat aan hebt;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je woont in Nederland, dus je kunt afstemmen op Canvas/Sporza . Het begint om half negen deze avond. De echte aftrap begint om 20u45 (of iets later).

Stem dus rond negen uur af op Sporza ! De beste sportzender van België :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat die mensen hierbove zeggen