Waar is vanavond om 22u 'El Classico' (Real Madrid-Barça) gratis te zien? (internet of televisie)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2.1K

Het beste antwoord

bij www.livefootballstream.net

zoek bij 22;00 de wedstrijd op en klik op link 1.
Als er mee zijn mag je op alle linken klikken maar doe nooit de laatste daar moet je voor betalen.

Toegevoegd na 4 minuten:
eventueel http://www.firstrowsports.tv/
Je moet op link 1 klikken want bij link 2 moet je gokken.
het is trouwens helemaal gratis en je hoeft geen account aan te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, ik heb genoten van de wedstrijd.

Andere antwoorden (3)

Sport1 op televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis kun je hem alleen zien via Gok websites, maar dan moet je daar wel een account hebben en de kwaliteit van de uitzendingen is redelijk erbarmelijk.

Verder wordt die alleen uitgezonden op Sport 1, dus als je daar een abonnement op hebt, dan kun je hem ook kijken.

Misschien dat die verder nog op Sopcast wordt uitgezonden, maar ook daar is de kwaliteit niet heel bijzonder hoog.

Verder moet je jezelf de vraag stellen hoe ontzettend graag je die wedstrijd wilt zien.
Ik heb mezelf die vraag ook gezien en het antwoord was dat ik die wedstrijd graag wil zien.
Ik heb een abonnement bij een gok-website, maar ik wil de wedstrijd graag in goede kwaliteit zien en heb dus besloten dat ik er best 3,99 voor over heb.

Je kunt via internet bij Sport1.nl een code kopen voor die wedstrijd (€ 3,99) of je kunt ook voor € 9,99 een code kopen waarmee je een maand lang alle wedstrijden die zij uitzenden via internet kunt bekijken.

Een andere optie is als je bijvoorbeeld ziggo hebt om daar eenmalig een code te kopen, die kost 5,99, maar dan kun je de wedstrijd op TV kijken.

Dus gratis alleen in niet heel goede kwaliteit beschikbaar, of een klein bedragje betalen en genieten van hopelijk een heel mooie wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan je ook bij eredivisie live alleen daar is het ietsjes duurder.
maar wel nederlands commentaar goed beeld en geen reclame tussendoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het minnetje. Je mag mij dan de link naar de eredivisielive-site even geven waar Real Barcelona vanavond uitgezonden wordt, want die kan ik niet vinden in het aanbod van vanavond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben benieuwd, heb nl wel eredivisie live,
+1 trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je het volgende vanavond kijken:
18:45 FC Twente - NEC Live 1
19:45 AZ - De Graafschap Live 2
19:45 Excelsior - Heerenveen Live 3
20:45 PSV - NAC Live 1 Helaas geen ElClassico, ook niet op internet. Ik was trouwens al te laat voor mijn sport 1 wedstrijd en heb hem nu maar op ziggo besteld.
hier kan je het gratis zien.
www.sport-livez.nl