Heeft de grensrechter, die achter het doel staat, ook een vlag?

En zo ja, wanneer vlagt hij dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Het beste antwoord

nee, deze heeft een apparaat in handen waarmee hij een signaal kan geven als er iets gebeurd wat de scheidsrechtrr over het hoofd ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is een assistent-scheidsrechter die controleert of de bal de doellijn passeert en of er geen overtredingen vlakbij het doel worden gemaakt, die de scheidsrechter over het hoofd ziet.
Grensrechters worden trouwens tegenwoordig allemaal assistent-scheidsrechter genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die gozer heeft alleen een soort van walkietalkie waarmee hij met de scheidsrechter kan communiceren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee geen vlag wel een soort kastje waarmee ie in contact staat met een scheidsrechter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een soort stok waarmee hij signalen door kan geven aan de scheidsrechter wanneer de bal de doellijn is gepasseerd.