Zijn voetbalkousen per sé nodig om te kunnen voetballen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
1.7K
ItisILeClerc
10 jaar geleden
nee, in Afrika wordt zelfs volop gevoetbald zonder schoenen

Het beste antwoord

Het is niet per sé nodig, je kan ook voetballen zonder maar het wordt wel aangeraden omdat je scheenbeschermers er dan goed inzitten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, ze zijn persé nodig als je bij een voetbalclub speelt. Iedere club heeft zijn eigen kleuren [short/shirt en kousen], het is verplicht.
Op straat zijn ze niet nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hoeft niet per se voetbalkoussen aan te hebben omdat lange sokken ook gewoon goed gaan maar als je bij vereniging zit krijg je meestal voetbal sokken voor wedstrijden dus heb je alleen voetbalkoussen nodig voor trainen en daar maakt het niet heel veel uit wat voor sokken je aan hebt