30% is veel fitness training waarbij de oefening op de juiste manier word gedaan. Niet hangen, gooien, smijten maar focus je op de spier waarvoor de oefening is bedoeld. En hoeveel het gewicht is dat je gebruikt maakt niet uit. Als je het goed doet word het van zelf meer!
70% is rust en voeding. Goed slapen en vaak op de dag eten. Vet arm en eiwitrijk. Zo als rundvlees, kip, kalkoen, magerre kwark, brood, rijst, enz. Eet vooral vaak.
En dan hangt het nog of van je lichaamsbouw. Zo iemand als arnold schwarzenegger had van zich zelf ook al een brede bouw.
Des te meer je jezelf aan de hierboven genoemde dingen voldoet des te sneller je breed gaat worden in relatie tot je lichaamsbouw.
Ps: als laatse nog, er is geen bodybuilder die niet spuit. Als je iemand ziet die er ineens zwaar gespierd uit ziet, weet je genoeg. Dat wil niet zeggen dat zo iemand er nix voor hoeft te doen. Dese hout zich even goed aan de zelfde regels die ik hierboven heb genoemd
Laterz & have fun. Hahaha.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Trainen en gezond eiwit rijk eten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel veel eten, veel eiwitten en heel zwaar gaan trainen met een goed schema in de sportschool.
Ritsuka