Wat kan ik bij de fitness voor oefeningen doen zodat ik mijn gescheurde rib spier niet hoef te gebruiken?

Of zodat ik het zo min mogelijk belast

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Dat is best wel moeilijk, omdat de locatie in je core is terwijl je bijna overal je core bij gebruikt. Je zou heel selectief specifieke spieren kunnen trainen op fitness apparaten en zoveel mogelijk je core mijden. Je kan in principe nog wel veel trainen, als je de juiste apparaten kiest