Zijn er aparte vrouwendouches in Oxygen in Oudenaarde?

Ik vraag dit in naam van een persoon. Zijn de douches in Oxygen in Oudenaarde gezamenlijk of individueel (apart)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik acht de kans niet zo zeer groot dat iemand van GV dit weet van deze sportschool uit België. Het beste zou je Oxygen in Oudenaarde kunnen bellen op het telefoonnummer +32 55 60 64 65, dit kan tot 22:00 en dan heb je direct antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plus voor Maarten2212. Ik snap echt niet dat mensen niet zelf op dit idee komen. Of is het gemakzucht?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Enne.. Natuurlijk zijn er geen gezamenlijke douches in een fitnesscentrum.

Antwoorden (1)

Ja de douches zijn separaat, want dit is een vereiste bij Oxygen, meer info: http://oxygenfitness.be/aanbod/