Sinds wanneer bestaat de ballenbak?

Wie is de uitvinder en sinds wanneer is de ballenbak geïntroduceerd in Nederland

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
2.4K

Antwoorden (1)

De ballenbak is bedacht in 1990. Het was eigenlijk bedoelt voor geestelijk gehandicapten om ze prikkels te geven of om te snoezelen het is pas later ontdekt om het als commercieel doel te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Wie is de uitvinder?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik keek op Wikipedia bij "ballenbak" en bovenstaand antwoord is van die pagina overgenomen. Daar staat niks over een uitvinder. Waar je meer info over ballenbakken vindt, weet ik (nog) niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan eigenlijk nergens iets vinden over de uitvinder sorry