Hoe duur zijn de loom opbergdozen van de action??

hoe duur zijn de loom soorteerdozen (zonder elastiekjes) van de action??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1K
Amadea
9 jaar geleden
Iets van de Action is nooit duur te noemen. Het zal een paar euro kosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
een naam gelinkt aan een rage is doorgaans duurder als wanneer dat niet zo is. Zo is bijvoorbeeld een schroevensorteerbak hetzelfde als een loomsorteerdoos.
Al is het bij Action nooit duur, het loont dus zelfs om te kijken bij andere bedrijven, bijvoorbeeld een bouwmarkt, tuinwinkel oid
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gemiddelde kom ik bij zoeken bij diverse aanbieders Loom opberg box, doorzichtig met sorteer vakjes tegen voor zo een 3 tot 8 euro. Action koopt groot in en is over het algemeen goed geprijsd. Ik schat dus zo een 4 a 5 euro gezien de populariteid. :)
Ritsuka
9 jaar geleden
laatst bij de Xenos gezien voor 2,50. zal niet veel meer zijn bij Action

Antwoorden (1)

Je kunt eems op de site van de action kijken volgens mij kun je het daar wel vinden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb ik al gedaan maar t staat er niet op..