Hoe kan ik trainen bij een club dat 20 minuten rijden is en de training 3 uur duurt?

Hallo,

Mijn dochter turnt op redelijk hoog niveau (vind ik als trotse moeder sowieso) en wil graag bij een andere vlub trainen voor meer mogelijkheden. Maar dit is 20 miinuten per keer rijden en ik heb niet tijd om 3-4 keer in de week daar naar toe te rijden en dan 3 uren daar te wachten (ik kan ook weer terug gaan maar als ik dan net thuis zou zijn, zou ik al pweer bijna daar weer heen moeten om haar op te halen)

Heeft iemand een mogelijkheid? (liever ook niet in een kost gezin)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Erna55
9 jaar geleden
Ik heb een ander tijdgevoel dan jij:
Bv. Om 15.30 heen, thuis om 16.15
Om 18. 30 heen , thuis om 17.20
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb je toch twee uur de tijd...

Antwoorden (1)

Neem contact op met de club, misschien zijn er meer mensen uit je omgeving die met zelfde probleem zitten, kunnen jullie carpoolen.
andere mogelijkheid als ze echt goed is, dat club voor vervoer zorgt

succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed idee! Ik zal eens even informeren!