Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je op amateurvoetbal gaat, moeten Ze je Dan aannemen als er plek is?

Ik ga weer op Voetbal na een Paar jaar, ik Ben nu 16 dit betekend dat ik in de B kom, maar ik ga nu naar een amateurclub om me daar in te schrijven , er zijn inschrijf formulieren , nu de vraag, Als ik een inschrijf formulier inlever moeten Ze me Dan aannemen of kunnen Ze je alsnog afwijzen tereijl je al met de trainer van je toekomstige team

Toegevoegd na 46 seconden:
Aanvulling : hebt gepraat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tenzij ze zwaarwegende redenen hebben om je niet aan te nemen, zie ik niet in waarom ze mensen zouden weigeren als er wel plaats is.

Het is amateurvoetbal, je meldt je niet aan bij Ajax.
Amateursport is voor iedereen toegankelijk.
Niet iedereen zal het eerste elftal bereiken, maar je sport voor de lol neem ik aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als de club niet akkoord gaat met jouw inschrijving willen ze je dus niet hebben. Daar kan je niet veel aan doen denk ik zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze moeten niks, maar als je al heb gesproken met de trainer van je team dan mag het geen problemen opleveren. Die trainer zal zelf wel weten of er nog plek is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk van wel indien ze geen bijzonder reden kunnen
aangeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding