Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een bokszak, weet iemand trainingen voor mij om bredere armen en schouders te krijgen?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
812
Ritsuka
9 jaar geleden
3x in de week halfuurtje slaan

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Boven je hoofd optillen, 10x elke ochtend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Haha, dacht ik ook meteen aan!
Ja dat weet ik wel !

Om te beginnen heb je niks aan een bokzak !
Trainen op de bokszak is onlosmakelijk verbonden met krijgskunsten, al wordt hij ook in heel wat andere sporten (zoals spiertraining) gebruikt. Deze trainingsvorm heeft tal van heilzame effecten en is populair bij heel wat sporters. Een bokszak helpt je om de spieren te verstrakken, de slagkracht te verhogen, meer weerstand en uithouding te kweken, stoom af te laten en doeltreffend te cardiotrainen.

Dus geen bokzak

Ga veel zwemmen doe dan borst crawl en vlinder zag

Dat werkt het best en het snelste zonder kans op blessures
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je gewichten hebt is het makkelijker om breder te worden. Om grotere schouders te krijgen zijn military presses, lateral raises en dumbbel flys goed. je schouders bestaan namelijk uit 3 spiergroepen. om grotere armen te krijgen moet je je triceps trainen. dat kun je doen door middel van pushups of triceps dips. om je biceps te trainen kun je pullups doen.

Een ander oefening is om handstand pushups te doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding