Wielrenners moeten toch hun 'whereabouts' doorgeven, maanden van te voren. Maar wat als je nu na dag 3 al te laat binnen komt en uitgesloten wordt?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel, bijv Ted King van Cannondale heeft op zn whereabouts natuurlijk ingevuld dat hij in juli de Tour de France rijdt. Gisteren kwam hij te laat binnen, dus hij mag niet meer opstappen.
Mag ie nu wel trainen? Of n andere koers rijden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maanden van te voren? Het lijkt me niet dat je al maanden van te voren weet dat je zus haar verjaardag op een andere dag viert ofzo.Dat zul je heus wel kunnen veranderen via internet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of inderdaad naar huis gaan als je niet meer mee mag doen met de tour.

Antwoorden (1)

Daarna kan hij aan iedere wedstrijd deelnemen, dus die verplichting blijft gewoon bestaan.