Dit verscheen net in de Telegraaf :

Raymond van Barneveld.

Raymond van Barneveld heeft een wildcard ontvangen voor de Premier League of Darts. De titelverdediger dankt de uitnodiging mede aan zijn goede optreden tijdens het WK Darts, waar de Hagenaar de halve finales haalde.

Stephen Bunting en Kim Huybrechts zullen hun debuut maken in de prestigieuze competitie, terwijl James Wade terugkeert na een geweldig 2014, waarin hij onder meer The Masters en 2 PDC-toernooien wist te winnen. Ook haalde hij de finale van de World Grand Prix.

De competitie van 16 weken begint op 5 februari in Leeds en volgt langs de Britse en Ierse steden Bournemouth, Liverpool, Belfast, Exeter, Nottingham, Glasgow, Dublin en Manchester. Na Manchester vallen de onderste twee spelers af en vervolgen de overgebleven 8 spelers de competitie in Sheffield, Aberdeen, Cardiff, Birmingham, Newcastle en Brighton. De finale zal op 21 mei in de 02 Arena in Londen worden afgewerkt

Het complete deelnemersveld bestaat uit:Michael van Gerwen (1), Phil Taylor (2), Gary Anderson (3), Adrian Lewis (4), en de wildcards: Peter Wright (5), James Wade (6), Dave Chisnall (9), Raymond van Barneveld (10), Kim Huybrechts (17) en Stephen Bunting (24).
Bronnen: