Waar is de sfeer bij thuiswedstrijden het beste? Psv Feyenoord of Ajax ( Antwoord met verstand niet met hart)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
2.2K

Het beste antwoord

Ben je een havenarbeider; Feyenoord.
Ben je kunsenaar of een diamantslijper; Ajax
Ben je Wllie Wortel: PSV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerenveen. Ik antwoord puur op verstand. Als ik moet kiezen uit bovenstaande clubs denk ik PSV. De andere twee hebben toch een behoorlijk grote "harde kern" en dan neem ik ook even het feestvieren in Eindhoven mee. De Eindhovenaren staan daarom bekend.
Kortom PSV en over het algemeen Heerenveen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder vind de sfeer in zijn eigen stadion het mooist, dus ik die in de Kuip (van Feyenoord). Denk dat het ook moeilijk oordelen is voor de meeste onder ons, omdat het gros (en dan zeg ik dus niet iedereen!) vaak ook alleen het stadion van zijn/haar favouriete club bezoekt en daar met zijn mede suppoorters de wedstrijd van zijn/haar club "beleeft". Ik zeg dus bij Feyenoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Avondje N.A.C
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PSV. Daar hoor je eigenlijk nooit over spreekkoren en ongeregeldheden op de tribune.
Brabo's staan bekend om hun gemoedelijkheid.

Niet voor niets mogen Ajax supporters tegenwoordig niet meer mee naar de Kuip en Feyenoordsupporters niet meer mee naar de Arena.

PSV-supporters mogen zowel de Kuip als de Arena bezoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen zal de sfeer in het stadion waar hij-zij supporter
van is altijd het beste vinden, als ik met verstand moet
antwoorden zoals jij dat wil , dan zeg ik,
Feyenoord op 1 en P.S.V op 2.
en de superboeren op 3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sfeer is het beste bij PSV - daarna Ajax en het slechts bij Fyenoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg de Graafschap. Zeker omdat ze blijven zingen en blijven komen. Ook als ze gedegradeerd zijn. Echt prachtig gewoon. Verder ben ik voor Sparta en ik vind de sfeer daar ook mooi aangezien daar allerlei soort mensen komen. Van rijk tot arm. Van een gezin tot studenten en dat gaat altijd goed. Daarnaast wordt er veel gezongen en zijn er nooit spreekkoren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat de Superboeren de laatste 2 thuiswedstrijden 5 punten hebben laten liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij pluseen.
Cambuur Als je ziet hoeveel publiek daar komt terwijl ze in de Jupiler League spelen;)

En nee ik ben geen fan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk ajax psv en zeker feijenoord hebben een hele harde kern dus geen van de drie. Als je naar een gezellige sfeer zoekt dan komt sparta denk ik goed uit want daar wordt vaak gezongen en de mensen daar zijn vriendelijk over het algemeen en het is een mooi stadion en de harde kern is daar ook een stuk minder. maar ik persoonlijk ben niet voor sparta
10 maanden geleden