Ik heb het probleem,, hij blijft haken op "Seizoenen-gegevens laden". Mijn PS3 is niet vol, en heb voor de zekerheid wat demo's verwijderd. Hier zou het dan niet aan kunnen liggen lijkt mij. Ook is mijn internetverbinding oke.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien kan dit zijn omdat je controller te weinig geheugen bevat of je internetverbinding niet uitstekend is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook bedankt!
Dat kan zijn door je playstation dat het teveel geheugen bevat of het kan zo zijn dat je internet geen goeie verbinding heeft met je playstation.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jo tnx man! Hij doet het weer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen dank :)