1: Of het een leuke sport is is voor iedereen natuurlijk anders, de motorcrossers vinden het uiteraard leuk om te doen.

2: Hoe kan je beginnen.. ligt aan je leeftijd denk ik.. Heb je de financiele middelen?

Denk hierbij niet alleen aan de aanschaf van een crossmotor, maar ook bijv:

*Een aanhanger voor het vervoer?

*Benzine en onderhoudskosten

*Eigen Kleding en bescherming (crosskleding, knie bescherming, crosslaarzen en bodyprotectie, neckbrace)

*Eigen goed passende helm!.. een te ruime helm lenen van iemand is gevaarlijk en beschermt je niet goed door een klap juist af te remmen! En hierbij weet je nooit wat de helm al allemaal heeft meegemaakt, vaak gevallen, ooit al eens een ongeval mee gehad enz enz..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, heel erg bedankt voor je antwoord.