Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat voor bokssoort moet ik kiezen zonder personen te slaan?

Ik wil wel intensief sporten en de woede uit me slaan, maar ik wil geen mensen pijn doen of zelf geslagen worden. wat is een goede optie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
556

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een boksbal gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou eens bij brazilian ji jutsu kijken. Dit is een harde maar zeker geen agressieve sport. Na een training van ander half uur ben ik alles kwijt wat me dwars zit. (Overigens wordt er bij deze sport niet geslagen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de meeste sportscholen heb je twee soorten bokslessen. Eentje waarin je met elkaar spart, dan is er dus onderling fyisiek contact. En een recreatieve les waarin er alleen op de zak geslagen wordt. Omdat er net zoals jou meer mensen wel de techniek willen oefenen, maar niet willen sparren.

Ook kan je kijken naar andere groepslessen buiten het boksen, waar wel elementen van het boksen in verwerkt zitten.

Als ik jou was zou ik bij verschillende sportscholen informeren. Ze vinden het geen probleem om eea toe te lichten en juist leuk als je interesse toont. Daarna kan je altijd een (gratis) proefles volgen om te kijken of het wat voor je is. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thuis een kussen pakken, en helemaal tekeer gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding