Dat verschilt per sportschool uiteraard, maar meestal is het gedurende de werkdagen rustig.
In de ochtend heb je mensen die heel vroeg willen, en vanaf 5 uur de mensen die werken en vrij zijn.
Tussen 9 en 5 is het vaak het rustigste, dan heb je alleen de mensen die dan vrij zijn.
Er kan een kleine piek zijn tussen 12 en 1, sommige mensen sporten in de lunchpauze.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ligt ook aan het type sportschool, als ze bijvoorbeeld ook revalidatie en fysiotherapie doen, heb je overdag wat meer oudere mensen meestal.
Is het echt een sportschool gericht op jonge mensen die krachttraining of zo willen doen, dan is het meer de situatie zoals ik hierboven beschreef.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is echt niet te zeggen inderdaad, denk je vroeg in de ochtend te gaan, omdat het dan rustig is, staat er ineens een schoolklas voor de deur, die een speciale gymles krijgt, of een stelletje oude dametjes, die gierend van de lach aan bewegingstherapie doen:), maar inderdaad in de avond is het het drukste. Het is ook een optie het te vragen in de sportschool, die ziet zijn klanten ook liever verdeeld komen, zodat iedereen gebruik kan maken van het toestel dat hij of zij wil gebruiken. +