is een fitness shake slecht voor je?

als je 1 a 2 keer gaat fitnessen met de leeftijd van 17
is een fitness shake (proteine shake) gevaarlijk voor een 17 jarige
zo ja, wat zijn de bijwerkingen?

Toegevoegd na 8 minuten:
bijvoorbeeld als je zo'n shake neemt
http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/post-workout/body-fit-sportsnutrition/magnificent/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Amadea
9 jaar geleden
Volgens mij is het alleen slecht voor je portemonnee. Je kunt net zo goed een schaaltje kwark of yoghurt eten. Waarom een dure shake kopen?
Ritsuka
9 jaar geleden
Het is onnodig als je zo weinig sport.
Haal gewoon een bak kwark bij de Lidl

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet gevaarlijk. Wel kun je je afvragen waarom je zo'n shake zou nemen. Hoewel shops als B&F het natuurlijk mooi verkopen, heb je een eiwitshake niet per se nodig. Probeer liever je overige (normale) voeding te optimaliseren!