Welk doelpunt is er gemaakt het dichtste bij het einde?

ik dacht even dat het chili was tegen brazilie met een strafschop op het eind maar ik heb mij vergist denk ik dan.
want dat staat op 3-0

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen nederlander zekker??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij wel ? ( gezien je schrijfstijl )

Het beste antwoord

Nederland - Slowakije

2 seconden voor einde een penalty voor Slowakije waarbij ze hebben gescoord.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uiteindelijke uitslag was 2-1 geworden, waarbij Nederland naar de kwart finale kan gaan, en tegen Brazilië moet spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo zal het zijn geweest.
maar mijn geheugen haalt de dingen door elkaar.
+

Andere antwoorden (1)

De laatste penalty van Paraquay in de wedstrijd tegen Japan. Later kan niet, want dat was direct het einde!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Telt niet als doelpunt. Wordt ook niet zo meegeteld bij bijv. de topscorerlijst en bij wedkantoren.