Ik zoek een rugtas voor skaters. Weten jullie misschien een site of een winkel?

Ik heb een rugtas voor een skater nodig..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je een rugzak waar je skates in kunnen, of een ding dat in de skatermode past?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een rugzak voor school, die een echte skater heeft ( skater = iemand die skateboard met echte wijde broeken zeg maar een skatemode )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die in de skatemode past ja !

Antwoorden (1)

Hallo, hier kan je een rugtas voor Skater vinden,
Klik op de bijgevoegde bron en geef bij zoeken rugtas in.
Ze hebben rugtassen in alle maten en kleuren, De hele maand juli zijn het nog solden dus met wat geluk heb je ze extra voordelig.

http://www.asadventure.com/benl/affiliateTracking/tradeTracker/index.cfm?tt=6772_12_71666_rugtas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waar staan de rugtassen voor skaters?