mijn snelheid is, in 80 meter 9,59 sec. en ik ben 13 is dat hoger dan gemiddeld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor snelheid? met hardlopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip; ga op atletiek

Antwoorden (4)

Dat lijkt me idd supersnel! Dat belooft wat voor de toekomst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens op een "willekeurige " website gekeken en daar zou deze tijd bij de Junioren op de 1e plaats eindigen.

http://www.milarunningteam.nl/uitslagen.php

Elias Loukili JJD 80 meter 10.94 1e
Wiel Wijnen JJD 80 meter 11.52 4e
Juras Huijben JJD 80 meter 11.74 6e, PR

Kortom dit is een hele nette tijd ,waar je mee voor de dag kunt komen en ligt om en rond het gemiddelde

Sportieve groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een heeele snelle tijd..
Ik ben zelf ook 13 en loop 11,03.
Op welke atletiek vereniging zit je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vroeger turnles aan kinderen gegeven en toen ik rond jou leeftijd was kon ik dat ook
Ik kan je zeggen
dit is inderdaad hoger dan gemiddeld