Heb je ook het idee dat volleybal steeds minder populair wordt, en zo ja, hoe komt dit denk je?

De NeVoBo lijkt steeds meer problemen te krijgen wegens een tekort aan scheidsrechters, en dan nog niet te praten over de hoeveelheid terug getrokken teams. Of is dit alleen een probleem in zuid-west?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Het is ook minder populair geworden. Na de successen van het nederlandse volleybalteam (met o.a. Ron Zwerver, Avital Selinger, Bas van de Goor, etc....) in de jaren 90 is deze sport in een lift terecht gekomen. Veel mensen gingen opeens deze sport spelen.
De laatste 10 jaar stelt Nederland op internationaal niveau niet veel meer voor en loopt de aandacht voor deze sport hard achteruit.
Heel erg jammer, want het is zeker een hele mooie sport.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De algemene interesse voor Teamsporten loopt terug. Mensen zijn veel individueler geworden, en nemen een abonnement op de sportschool (waar ze niet naar toe gaan).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo wiezo bijna alle sporten lopen iets terug zelfs voetbal,de jeugd kiest meer voor computer en volwassenen hebben minder tijd