Waar kan ik de Red Bull Air Race regels van 2014 vinden?

De Red Bull Air Race wordt dit jaar voor het eerst in 3 jaar weer gehouden. Ik ben benieuwd naar de aanpassingen in de (veiligheids)regels die er zijn gemaakt en wil graag de regelgeving van 2014 bekijken. Ik kan echter alleen de 2010 editie vinden. Weet iemand wellicht waar ik de 2014 editie vandaan kan halen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Die kan je in onderstaande link vinden.
In de tweede link staat het een en ander over de aanscherping van de veiligheidsregels.