Hoeveel voetbal wedstrijden worden er per dag gespeeld in europa (alle niveaus bij elkaar opgeteld)??

Ik ben op zoek naar het aantal voetbalwedstrijden dat gespeeld wordt -per dag- in Europa. Het niveau van de wedstrijden maakt in dit geval niet uit. Het gaat om -alle- wedstrijden.

Hartelijk dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Ook alle oefenwedstrijden van bijvoorbeeld amateur clubjes??

Het ligt er ook nog aan op welke dag de wedstrijden worden gespeeld, want op zaterdag en zondag bij elkaar zijn meer wedstrijden dan ma-di-wo-do en vr bij elkaar

Nog een tip: kijk op www.liveuitslagen.nl