Bij welk merk horen deze logos op mijn blijardkeuen?

ik heb 2 biljardkeus en vraag mij al welk merk deze zijn.
1 heeft een zeilboot als logo. de ander is een klavertje 4 met eem hoofdletter M erin.
Wie kan mij vertellen welke merken of eventueel andere gegevens ik hieruit kan opmaken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ik kan die van de zeilboot helaas niet voor je vinden, maar ik heb wel ontdekt hoe het merk van het klavertje vier heet: McDermott (handcrafted cues) !

Omdat ik de zeilboot niet zie, betekent dat nog niet dat het geen goed merk is, maar omdat McDermott veel makkelijker te vinden is (Ik weet niks van biljarten) lijkt McDermott mij toch een erg betrouwbaar en goed merk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! nu de zoektoch naar het zeilbootje nog:) bedankt!