wat is atos?

ik zag tijdens de olympische spelen op die keycords atos staan nu vraag ik me af wat atos betekent op deze keycords

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Atos is de IT-partner van de Olympische Spelen en Paralympische Spelen. Zij hebben diepgaande kennis van de Olympic Data Feed (ODF), door hen op verzoek van het Internationaal Olympisch Comité opgesteld. Zonder hen was het dus niet mogelijk de scores van de olympische deelnemers exact bij te houden en te vergelijken.
Amadea