Bedoel je de nieuwe hiphopstijl Jerkin'? Op onderstaande video wordt uitgelegd hoe je dat kan leren.
Amadea
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Voor de liefhebbers ook nog een ander filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=rLUoFvpl6_M&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foxy Foxtrot met z'n elastieken benen... Ziet er leuk uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg al kramp in m'n benen als ik er naar kijk, pfoe!

Andere antwoorden (1)

Filmpjes kijken op youtube en daarna nadoen, het lukt meestal dan niet direct maar als je het een paar dagen probeert zal het plots beter en beter gaan.