403 error snapchat hoe verwijderen?

Ik heb een Samsung galaxy advance mobiel, en heb er snapchat op gedownload. Hij deed het heel lang goed tot nu. Als ik snapchat opstart log ik in maar dan verschijnt de error 403 - probeer opnieuw. Hoe zorg ik ervoor dat dit weg gaat? Ik heb mijn mobiel al opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Je zou het verwijderen kunnen proberen via de computer.
hiervoor is dan een USB kabeltje nodig.
als het goed is heb je die bij de aanschaf van de telefoon er bij gekregen.