Dat denk ik niet. De huidige generatie wielrenners zijn er helemaal mee opgevoed. Die kennen niet anders en zullen nauwelijks wat durven te ondernemen als ze niet met de ploegleider kunnen overleggen. Die oortjes zijn al veel te ingeburgerd. Het is een heel klein voorbeeld van wat er zou gebeuren als het internet op de hele wereld uitvalt. Dan durft men ook geen risico's meer te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, leuker wel: je hebt minder overleg. De renners zullen meer zelf moeten denken.

Daarnaast brengt het ook een risico met zich mee. De afgelopen tour de France, lag er ergens op de route een olieplas. De tourleiding heeft de boodschap aan de ploegleiders doorgegeven, zodat die het via de oortjes aan de renners konden doorgeven, wat waarschijnlijk enkele valpartijen gescheeld heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja absoluut. Misschien ook wel minder tactisch en minder professioneel. De beslissingen komen meer bij de renners te liggen. Ook al weten ze heus wel wat de opdracht is, de impulsieve renner die zich die dag sterk voelt, zal voor zijn kansen gaan...hup Johnny Hoogerland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dan moeten ze weer meer voor zichzelf rijden... Wielrennen is ook leuk met oortjes, want dan komt intelligentie meespelen, maar zonder oortjes is het meer intuïtie en dom trappen wie het hardste kan en dat is ook heel leuk...

Nog beter is het dat het zonder doping gebeurde, dan won de sterkste...

Toegevoegd na 6 minuten:
Hij probeerde een nieuw soort doping uit... maar het werd zijn einde... Frank Vandenbroucke, het grootste talent van België...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het wielrennen heeft haar populariteit verspeeld, en zal deze nimmer meer terug krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult minder luchtweerstand ondervinden,door zonder oortjes te rijden,dus wel sneller en pijnlijker maar niet leuker!