Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe leer je een radslag?

Ik kan de handstand nog steets niet omgg het lukt me maar niet om benen in de lucht de krijgen dan ga ik maar eens de radslag oefenen iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Het is belangrijk dat je GEEN harde ondergrond hebt om op te oefenen. Ik zou eerst proberen op je handen te staan. Dus tegen een uur gaan staan, totdat je dat kunt. Eerst met je voeten tegen de muur daarna proberen, je voeten af te zetten en beetje bij beetje los. Als je dat gevoel hebt, kun je proberen om een radslag te maken. En vraag hulp iemand die kan tegenhouden. Dan bezeer je jezelf niet. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op youtube zoeken naar een 'how to do a turnwheel', misschien helpt dat!Groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar een gymvereniging, daar leer je deze dingen op een veilige manier, kun je de koprol wel, dat is het begin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het zwembad eerst broberen... met duikbril kan je alles onder water!

ik heb ook zo geoefend. (al was het niet eens nodig, ik kon het na een paar keeral!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon door veel te oefenen. Oefening baart kunst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eerst eens tegen een deur aan. Je moet je handen op de grond zetten en dan met je benen omhoog zwaaien en die tegen de deur zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding