Hoe kan ik mijn dochter uitleggen hoe ze in het water springt en zonder handen haar neus dichthoud?

Als ze nu het water inspringt krijgt ze water in d'r neus. Ze is 6 jaar oud. Hoe leg ik nou uit, zodat ze het goed snapt hoe je je neus afsluit. Ik doe dit zelf zonder dat ik naar buiten blaas, maar kan niet echt zeggen hoe ik dat nou precies doe.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

probeer eens diep inademen en je adem inhouden maak er n wedstrijdje van 10 seconden inhouden of zo samen dat herhalen en als ze gaat zwemmen doe je het wedstrijdje zodra ze springt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leer haar dat ze moet blijven uitblazen door haar neus zodat er geen water in haar neus komt.