Ik wil lenzen en ik doe MMA, wat zijn dan de geschikte lenzen? alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
2.8K

Antwoorden (3)

Geschikte lenzen, zijn lenzen die bij jouw oog passen, bij de 1 zijn dit zachte lenzen, maar een ander heeft meer baat bij harde lenzen. Dit heeft onder andere te maken met de bolling van je oog.
Ga naar een goede opticien voor het juiste advies, zodat je de lenzen krijgt die het beste bij jouw ogen passen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Ze doet een vechtsport mma daarom vraagt ze het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat begrijp ik, maar een lens moet bij je oog passen, dan heb je er het meeste baat bij. Sporten, ook vechtsporten kunnen zowel met harde-, als zachte lenzen.
ronron1212
10 jaar geleden
Nu is het duidelijk crea.
Ja, bij sportlenzen kunt u bijvoorbeeld denken aan lenzen die u naast uw gewone, dagelijkse lenzen of een bril, alleen tijdens het sporten draagt. Vaak valt de keuze op een zachte lens,

Voordelen:

Comfortabel.

Gemakkelijk af te wisselen met uw bril of andere lenzen.

Weinig kans op verlies.

Vrijwel uitgesloten kans op stof en vuil onder de lens.

Voordelig en veilig ook bij harde vechtsporten.

Bronnen: ■jgk.nl/cms/index.php?page=sport-lenzen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zachte lenzen nemen, deze vallen niet zo makkelijk uit bij een stootje.
Verder is ieder paar lenzen die je bij de opticien haalt goed, koop geen hema-rotzooi. Ikzelf gebruik optiview active comfort, erg fijne lenzen. De opticien zal je ogen bekijken en kijken welke lenzen het best passen.
Succes? Osu