Welke voetbalclub heeft zwarte sportbroeken van adidas met zwarte strepen te koop in de winkel?

Ik ben op zoek naar een zwarte adidas trainingsbroek met (licht)blauwe strepen (3 strepen) van een voetbalclub.
Ik heb het iemand zien dragen dus ik weet dat het bestaat.

Er staat een embleem van een sportclub op.
Op www.worldsoccershop.com is die volgens mij wel te verkrijgen.

Weet iemand toevallig bij welke sportclub ik moet zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Denk dat je niet bij een club moet zoeken maar bij een land.

Argentinie heeft zulke trainingpakken van adidas
De 3 strepen van adidas zijn trouwens een geregistreerd merk.

Zie de links in bronnen voor foto's en meer informatie.