is er mischien ook een kcal-teller armband ?

ik wou graag zoon armband kopen omdat ik eigenlijk wil weten hoe veel kcal ik per dag verbrand ik heb gehoord dat het nieuwe pebble( kcal teller heeft )
ik wou graag een armband speciaal gemaakt voor kcal tellen.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dan kun je gaan voor een FitBit Flex: http://www.fitbit.com/au/flex
Dat is een stappenteller, die ook weergeeft hoeveel kcal je verbrand, hoeveel trappen je loopt en hoe je slaapt.
Erg leuk, ik heb zelf de FitBit One, die heb ik aan mijn BH geclipt (kan ook aan broek), die zit niet in de weg met mijn werk.
Maar een vriendin van mij is erg tevreden over de Flex. Je kunt synchroniseren met je computer, en ook met bepaalde smartphones.
Ritsuka