wat als je in de laagste voetbal klasse zit en je degradeert?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Dan blijf je in de laagste klasse, je kunt niet verder zakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Net zoals je in de hoogste klasse niet kunt promoveren.
ik weet niet precies welke klas het is maar stel het is de 4de klasse dan heb je ook nog verschillende poules in A zitten de teams die kans maken op promotie en in poule G zitten de teams die het, het slechtste doen en dus steeds degraderen. geen idee tot hoever de klasses en poules gaan.