Ha, die Hans81;

Uiteraard; DSB heeft de sponsorverplichtingen voor het hele jaar vooraf voldaan en het bedrijf is nog steeds niet failliet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hoge man van AZ heeft aangegeven dat AZ gewoon hun contract zal uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja omdat DSB dan nog wel bestaat. Maandag kan alles anders zijn en dat zal ook wel het geval zijn....

Toegevoegd na 2 dagen:
en dinsdag 20/10/09 zullen ze tegen Arsenal wel 'blanco 'spelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Contractueel zullen de AZ spelers zeker in een DSB shirt spelen.
Maar ik denk dat er zeker extra publiciteit rond deze wedstrijd zal zijn omwille van het DSB verhaal. Ik ben benieuwd wat er, behalve alleen DSB, nog meer op het shirtje staat...
14 jaar geleden
Tuurlijk, DSB heeft het bedrag voor de sponsering sit seizoen al overgemaakt, dus al zou DSB failliet gaan dan zou DSB er nog steeds op staan neem ik aan...

Toegevoegd na 1 dag:
En toch spelen ze vandaag blanco, sorry...

Mijn nieuwe antwoord is dus nee!