Wat betekent de rood, oranje met groene kleur in de route van mijn nike+ running app?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
4.4K

Antwoorden (1)

Heel simpel: de kleur laat zien hoe snel je op een bepaald stuk van route liep. Hoe groener hoe sneller, hoe meer oranje hoe langzamer, rood is allerlangzaamste stuk. Dit is in vergelijking met je gemiddelde snelheid over de gehele route.

Veel plezier met hardlopen!

Toegevoegd na 42 seconden:
Op mijn blog http://loopvuur.tumbler.com vind je info en tips voor mensen die (gaan) hardlopen.