Heb op 10 mei j.l. op tv een filmpje gezien over de volledige ceremonie voor het ontsteken van het olympisch vuur. Waar kan ik dat terugvinden?

Heb het filmpje gezien op journaal 24. Duurde ongeveer een half uur. Kan op internet stukjes zien van hooguit 2 minuten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

In de tempel van Hera in Olympia werden zonnestralen met behulp van spiegels gericht op de olympische fakkel. De vlam die dan is ontstaan, maakt een rondreis van acht dagen door Griekenland. Daarna zal de olympische fakkel in Athene worden overgedragen aan de Britse olympische organisatie....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien dat je het op youtube kan terug vinden en anders bij www.uitzendinggemist.nl