Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zegt een vrijetijdsbesteding iets over iemands persoonlijkheid?

Sommigen gaan naar musea, anderen naar het strand. Zegt dit iemand over een persoonlijkheid en zijn hier bronnen van?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
824

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, vrijetijdsbesteding ZEGT niet iets over iemands persoonlijkheid, het IS iemands persoonlijkheid. althans een deel er van.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus volgens jou is 'naar het strand gaan' een deel van iemands persoonlijkheid. Hoe kan dat nou? -
Ivana
10 jaar geleden
Reddie bedoelt natuurlijk dat je bepaalde activiteiten ontplooit die bij je persoonlijkheid passen.
Ik ben een natuurmens en zit eeuwig en altijd in de bossen. 6 Dagen in het ziekenhuis was voor mij een marteling. Ze hebben me dan ook 'vrij gelaten' omdat ik alleen maar zieker werd.
Alles wat je doet moet je graag doen naar aard en aanleg, anders gaat het regelrecht tegen je natuur in. Dus als je dingen in je vrije tijd doet die je plezier verschaffen, valt daaruit op te maken hoe je persoonlijkheid is.
Plus.
Reddie
10 jaar geleden
@Ivana, dank voor je nadere uitleg.
Ivana
10 jaar geleden
@ Reddie Ja, want je hebt gelijk!
Ja, ik denk het wel.

Gaat iemand telkens naar voetbalwedstrijden, de sportschool of een andere sport. Dan zegt dat wat over die persoon, namelijk dat hij/zij sportief is.

Ik hoop dat u wat aan mijn antwoord heeft.

Groetjes,
P.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding