welke sport zou bij mij passen?

ik ben een jongen,13 jaar
heb altijd trampoline springen gedaan
ik hou van joggen, fietsen, squash, vissen.

geen voetbal, nieuwe vraag oude verwijderd door moderator

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De antwoorden op je vorige vraag zitten als het goed is in je mailbox. Als de vorige vraag verwijderd is, zal deze ook wel snel verdwijnen. Ze hebben er vast ook wel een reden voor verwijdering bij gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te breed gesteld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu niet meer dan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schijnbaar niet ;)

Het beste antwoord

Het beste kun je gewoon kiezen wat je leuk vindt, maarja, de sporten die je noemt lopen nogal uiteen.
Bij vrijwel alle sporten mag je ook een poosje komen 'proeven' voor je je definitief aan een vereniging bindt. Want de sport kan wel leuk zijn, maar de sfeer niet - en vice versa. En het is natuurlijk ook belangrijk of het in de buurt kan, of dat je er eerst een eind voor moet rijden.

Belangrijk is niet alleen hoe actief je bent, maar ook of je liever binnen of buiten bent, of je competitiedrang hebt, of je liever alleen sport of in een team etc.

Op Internet zijn allerlei 'welke sport past bij mij'- testjes te vinden (in de link staat er zomaar één) waar je verschillende vragen kunt invullen en waar dan een paar sporten uit komen rollen. Googelen op 'welke sport past bij mij' of 'sporttest' levert heel wat verschillende testjes op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wat dacht je van atletiek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Atletiek denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb altijd op turnen gezeten en dat is mij erg goed bevallen. Bij 'jongensturnen' is trampolinespringen tevens een belangrijk onderdeel van de sport.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je houd zo te zien het meest van individuele sporten, niet van teamsporten. Wat denk je van schaatsen, skeeleren enz. En is turnen iets voor je? En biljarten? (snooker, pool)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tennis misschien, of turnen of misschien wel een vechtsport.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vroeg mij al af waar mijn antwoord was gebleven...maar zoals ik zei: atletiek of triatlon.