Dat kan bij http://www.rojadirecta.me/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (3)

www.wiziwig.tv/ ga dan naar live sports, filter dan naar football, Dutch eredivisie, dan zie je allemaal links klik dan op de wedstrijd die je wil kijken.
en kies er dan een met Veetle.
als u het niet kan vinden kan ik een paar links sturen.
werkt bij ons perfect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn café's waar je de wedstrijd kunt zien op Fox Live, voorheen Eredivisie Live, waar je geen entreegeld hoeft te betalen. Wel wordt van je verwacht, dat je wat consumpties neemt. Ze hebben ook wel alcoholvrije dranken, vaak ook wel koffie en thee. Verder heb je misschien vrienden, kennissen of familieleden, die geabonneerd zijn op die voetbalzenders.
10 jaar geleden
Ga naar firstrowsports.eu
Daar kan je wedstrijden live kijken van over de hele wereld.
Ik gebruik de website zelf ook altijd.
Kijk maar of je wat vindt.