Kan je ergens een steun voor je scheurkalender kopen?

Kan je ergens een steun voor je scheurkalender kopen? Zodat ik de scheurkalender niet hoef op te hangen aan de muur.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Specifiek voor een scheurkalender zijn geen steunen te koop, omdat het gebruikelijk is deze op te hangen. Maar waar ik aan denk wat handig is om ervoor te gebruiken is een plastic boekensteun, bijvoorbeeld deze die maar € 2,50 kost: http://www.leerhulpmiddelen.com/a-26670259/lezen/boekensteun-plastic/ en dan kan je zelfs nog kiezen welke kleur het beste erbij past.
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens bij een boekhandel. Onze boekhandel heeft alle soorten en maten om je scheurkalender op te zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Hoe ziet zo'n scheurkalendersteun er dan uit?
Je zou een klein schildersezeltje kunnen vinden. Wellicht bij de V&D of de Xenos.
Of een foto standaardje.