Wat dragen schaatsers/schaatsters onder hun schaatspak?

Als ik schaatsen kijk, valt me op dat ze altijd een zweetshirt aan hebben. Maar hebben ze dan ook termo ondergoed aan of een slip? (en die foto van die chinese pakken ken ik wel)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Schaatsen
10.4K

Antwoorden (4)

een t-shirt en ondergoed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien enkel een slip, de pakken zijn gevoerd met thermo...

http://www.gustavsport.nl/schaatskleding/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mij wel eens laten vertellen dat de meeste er niets onder dragen. De pakken zitten zo strak dat een shirt of slip eronder niet lekker zit.

Dit zal niet bij alle schaatsers zo zijn, wellicht dragen een aantal nog wel een slip of string.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn dochter heeft met kunstschaatsen alleen ondergoed eronder. dan zo'n schaatspakje en een goeie maillot die oven de schaatsen gaan.door de beweging op het ijs heeft ze het nooit koud. het hoeft dus geen thermo ondergoed te zijn.