Hoe kan ik american football (nfl) kijken in nederland?

Graag zou ik op mijn smart tv de nfl volgen. ESPN zend niet meer uit. Weet iemand raad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
5.3K

Antwoorden (1)

Op dit moment is dat niet meer mogelijk maar er is hoop;

Het heeft er alle schijn van dat de Nederlandse NFL-fans ESPN America niet langer hoeven te missen. Oplettende TV-kijkers is opgevallen dat Fox Sports enkele promo’s heeft uitgezonden waarin reclame wordt gemaakt voor de NFL. Hoewel er officieel nog niks bekend is, lijkt het voor de hand te liggen dat de nieuwe zender in ieder geval aandacht gaat besteden aan American Football en misschien ook wel met live wedstrijden komt.

Sinds ESPN America eerder deze zomer haar Europese uitzendingen staakte, is het onbekend of we in Nederland nog wel wedstrijden live op de buis te zien krijgen. In bijvoorbeeld Duitsland heeft Sport1 de rechten opgepikt, maar het leek er lange tijd op dat we het in Nederland moeten doen met ‘slechts’ NFL Gamepass. De reclamefilmpjes van Fox Sports lijken aan deze onduidelijkheid nu een einde gemaakt te hebben.

Als ze dan ook nog eens dezelfde epische leader als in de Verenigde Staten gebruiken, zit het wel snor met de NFL op de Nederlandse televisie.