Hoe kom ik zo nichterig mogelijk over?

Hoihoi
Voor een toneelstuk van school moet ik een hele verwijfde homo spelen.
Ben zelf ook homo maar hoe nichterig ik ben valt mee hoor ik dan.
Maar hoe speel je zoiets?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk de film Bruno en je krijgt een aardig idee. :)
Succes!
Antoni
9 jaar geleden
Cabaratier Leon van der Sande speelde in een show eens een homoseksuele prins. Het sprookje waarin de prins moest trouwen met een prinses verliep toen even wat anders... Misschien is (een deel van) die show terug te vinden op www.youtube.com.
Antoni
9 jaar geleden
Sorry, ik bedoelde te schrijven: Cabaretier Leon van der Zanden...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gewoon jezelf zijn, maar dan overdrijven. blijft het natuurlijk overkomen. Als je echt de dramaqueen gaat uithangen is dat natuurlijk erg nep, maar misschien ook wel wat je zoekt. de keuze is aan jou :P

Antwoorden (1)

Dat doe je in feite door alle cliché's uit te voeren. Dus door met een hoge stem met veel uithalen te praten en veel stopwoordjes te gebruiken. Je handen hoog te houden en daar veel gebaren mee te maken, en daarbij de pink hoger dan de andere vingers te plaatsen. Te lopen met kleine pasjes. Geregeld een gebaar maken alsof je je haar uit je gezicht veegt. Enzovoorts. Oefen het voor de spiegel, dan krijg je er vast een goed beeld van hoe je zo nichterig mogelijk overkomt.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geniaal, zelfs ik zie het voor me :)
Welverdiende plus.