Wanneer een scheidsrechter fluit in de 16 voor een penalty maar er wordt net na het fluitsignaal gescoord telt dit doelpunt dan?

De scheids rechter floot voor een overtreding in 16 en paste NIET de voordeelregel toe. Net na het fluitsignaal werd er gescoord. Hij telde dit doelpunt maar is dit terecht

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, een penalty zou moeten worden gegeven. Er is immers kans dat de tegenstander al reageerde op het fluitsignaal en daarom stopte met spelen.

Dat kan niet want de tijd staat stil tijdens de penalty

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100